Birden Fazla Yetersizliği (Engeli) Olan Çocukların Eğitimi

Birden fazla engeli olan ve özbakımları (tuvalet eğitimi) olmayan çocuklar genelde devletin özel eğitim okullarına kabul edilmiyorlar. Bazı illerdeki özel özel eğitim okulları bu çocuklara kucak açmış durumda. Engeli çok ağır da olsa bu çocukların bir çoğu okumayı öğrenebilirler. Her engelli çocuğun engeli ve derecesi ne olursa olsun eğitim alma hakkına sahiptir. Çocuğunuzu bu haktan mahrum bırakmayın. Bulunduğunuz ilde böyle bir okul olup olmadığını İl Milli Eğitim Müdürlüklerine veya Rehberlik ve Araştırma Merkezlerine sorun.

Aşağıdaki videolarda birden fazla engeli olan çocukların nasıl eğitim aldığını görebilirsiniz…

Her türlü yorumlarınızı bekliyorum...

