Hafta Sonunu İstanbul’da Geçireceğiz

Bu hafta İstanbul’da Engelsiz Yaşam Fuarı var. Her sene düzenlenen bu fuara daha önce fırsat bulup gidememiştim. Zaten Hüseyin Can’la aynı günde burdan İstanbul’a gidip, fuarı gezip sonra da yine geri dönmemiz mümkün değil çünkü Hüseyin Can çok çabuk yorulan bir çocuk. Yorulduğu zamanda hemen nöbetleri sıklaşıyor.

Bu sıralar İstanbul’da yaşayan bir arkadaşımıza ziyaret söz konusuydu. Ziyaretimizi fuar haftasına denk getirdik ki oraya da gitme fırsatımız olsun diye. Ayrıca İstanbul’da hastaneden ve sanal ortamdan tanıştığımız kader arkadaşlarımız var, onlarla da görüşme fırsatımız olacak inşAllah. Bu akşam için biletlerimizi aldık pazar akşamı da kısmetse geri döneceğiz.

Hüseyin Can’a bir yere gideceğimizi önceden söylediğimiz zaman gidinceye kadar artık 40 kere hatırlatırır gideceğimizi hatta uykuları bile kaçar. Bu sabah da yine öyle oldu, sabahın köründe uyanmış “anne” diye seslendi. Susadı ya da dönmek istiyor sandım kalktım yanına gittim. Baktım uyanmış gözleriyle dışarsını işaret ediyor, bu ‘ne zaman gidiyoruz’ anlamına geliyor. “Oğlum daha çok erken akşam hava kararınca gitcez, uyu” dedim. Pek memnun kalmadıysa da bu cevabıma çevirdim öbür tarafına tekrar uyudu ben de sıcasık yatağıma geri döndüm :)

Her türlü yorumlarınızı bekliyorum...

