Asansör kabusu…

Geçen hafta Hüseyin Can’ın nöroloji doktorunda kontrolü vardı. Hastanede işimiz bittiğinde saate baktım direkt eve gidebileceğimiz otobüsün geçmesine 9 dakika vardı. Otobüs durağı da hastanenin önünde nerdeyse, yetişiriz dedim. Hastanenin 2. katından zemin kata inmemiz nerdeyse 10 dakikamızı aldı. Yok, yok…! Sandığınız gibi asansörde filan kalmadık, duyarsız onlarca insan yüzünden bu kadar uzun sürdü…!!!

asansörİlk gelen asansörün kapıları açılınca binmek için hamle yaptım ama asansör tıklım tıklım doluydu. Tam da ziyaret saati sonuna denk geldiğimizi o an anladım. Asansörde bir de servis arabası olduğu için mümkün değil binemedik. İkinci asansör yukarı doğru gidiyordu, işi şansa bırakmayayım bunu kullanalım diye düşündüm. Hastanede topu topuna 4 katlı yani yukarı çık aşağa in ne kadar sürebilirdi ki…?? 4. katta asansör doldu bile hemen. 3. katta durdu asansör kimse yoktu… 2. katta durdu genç bir çalışan bindi 1. katın düğmesine basınsa “1 kat için de asansöre kullanılır mi ya..!?” diye sesli isyan ettim… “siz bütün gün in-çık yapsanız binerdiniz” diye tersledi beni…. “ben de zamanında çalıştım, değil 1 kat 2-3 kat için bile asansör beklemeye değmez” dedim… “sizin sinirleriniz bozuk galiba, beni mi buldunuz patlamak için?” dedi… “doğru” dedim yüksek sesle… “oğlumun ayakları tutsa 40 kere inmiştim 2 kat merdiveni ama maalesef bu asansöre MUHTACIZ…!!”

Tahmin edin sonuçta ne oldu? Tam otobüs durağının ucuna geldiğimizde bizim otobüs hareket ediyordu. Bir sonraki otobüs 1 buçuk saat sonraydı, mecburen eve aktarmalı gidecektik. Bir saatten fazla gecikmeyle eve vardığımızda Hüseyin Can yorgunluktan sadece yatmak istiyordu….

Her türlü yorumlarınızı bekliyorum...

