Saç tıraşı

Anne olmak özellikle de özel gereksinimleri olan bir çocuğun annesi olmak bir çok işi bilmeyi de gerektiriyor bence. Yerine göre çocuğumuzun oyun arkadaşı, öğretmeni, beslenme uzmanı, doktoru, hemşiresi oluyoruz… ben bi de paşamın berberliğini yapıyorum ara sıra…

Dün gece banyo yaptıracaktım Hüseyin Can’ı, saçları da epey uzamıştı… “ben kessem saçlarını olur mu?” dedim kabul etti. Hüseyin Can’ı banyo yaptırırken genelde abisi Caner yardımcı oluyor. İkisi bi araya gelince banyoda cümbüş de eksik olmuyor… alt katta teyzesi bile duymuş kahkahalarımızı :) Umarım komşular rahatsız olmamıştır…

P1080304 P1080320P1080309

Her türlü yorumlarınızı bekliyorum...

