Tekerlekli sandalye kullananlar için yağmurluk

P1080401Eskiden yağmurlu havalarda dışarıdaysak Hüseyin Can da ıslanıyordu ben de ıslanıyordum. Sonra büyükbabası yağmurluk aldı ama o da tam kapatmıyordu paşanın dizlerini ve ıslanıyordu. Geçen sene bir sitede tekerlekli sandalye kullananlar için özel üretilmiş yağmurluk gördüm. Maalesef engellilerin hayatını kolaylaştıracak bir çok üründe olduğu gibi bu yağmurlukta Türkiye’de satılmıyordu. Ben şanslıyım ki kardeşim İngiltere’ye gidip geliyor… bize bu yağmurluktan getirdi son gelişinde… iyiki varsın canım kardeşim :)

Yağmurluğun ön tarafı arkaya göre çok daha uzun… bu sayede ayaklarını bile kapatıyor Hüseyin Can’ın. Uç kısımlarına bant yapmışlar, ayakların arka tarafından bağlanıyor… ayrıca arka kısmında cep ağzına benzer 2 boşluk var, ordan tekerlekli sandalyenin itme kollarına geçiriliyor… bu şekilde tam olarak sarmış oluyor tekerlekli sandalyede oturanı yani bizim durumumuzda oğluşumu :) Hüseyin Can artık her hava koşullarında ıslanmayacağı için çok sevindi yağmurluğuna… şimdi bi de kendime bi yağmurluk aldım mı… kim tutar bizi yağmurlu havalarda evde :))

P1080397kardeşimin yağmurluğu ısmarladığı site:

http://www.amazon.co.uk/dp/B008HCJG4Y/ref=pe_217191_31005151_3p_dp_1

2 Yanıt to “Tekerlekli sandalye kullananlar için yağmurluk”

  1. bihter esma Says:

    süperrr :)) çok şeker görünüyor Hüseyin Can.


Her türlü yorumlarınızı bekliyorum...

