Hediye bahane… Takip etmek şahane :)

Bir gün nette araştırma yaparken tesadüfen rast geldiğim bir yazıdan çok etkilenince blogdaki diğer yazılara da göz atmıştım… o gün bugün abonesiyim Bir Annenin Renkleri‘ne… 1 yaşını doldurmuş olan Bir Annenin Renkleri bunu okuyucularıyla kutlamak için hediye çekilişi yapacakmış… ben yazıları zaten beğeniyorum ama itiraf etmeliyim ki hediyeleri de çokkk şahane… kumaş bez sandalyesinde gözüm kaldı. Çekilişte ben de varım… bana şans diler misiniz lütfennn :)

www.biranneninrenkleri.com/blogum-1-yasinda-hediye-cekilisi

Ordan, burdan, her telden kategorisinde yayınlandı. 2 Comments »

2 Yanıt to “Hediye bahane… Takip etmek şahane :)”

  1. Eda (Bir Annenin Renkleri) Says:

    :) Özlem hanım çok tatlısınız, yorumlarınız çok güzel. Çekilişte bol şans diliyorum. Ama çekilişte olmasa bile Hüseyin Can için de bir tane hazırlarım, hem de zevkle!


Her türlü yorumlarınızı bekliyorum...

