Hediye deyip geçme…

çünkü Hüseyin Can bu hediyeyle çokkk mutlu oldu…

P1080503“Onlar Birer Dilek Tuttu, Biz Gerçekleştiriyoruz!” projesi için derneğimizin sekreteri Nursel abla Hüseyin Can’ı da listeye yazmış başka engelli çocuklarla birlikte… bana Hüseyin Can için ne istediğimi sordu. Hüseyin Can’ın hem eğleneceği hem de egzersizleri için kullanabileceğimiz bir hamak almak istiyordum ne zamandır… o anda o aklıma geldi ve onu söyledim. Geçen cumartesi de güzel bir organizasyonla Özel Tan Kolejinde çocukların hediyeleri dağıtıldı… Hüseyin Can da hamağına kavuştu…

Bizim terasta demir direkler var, annem zamanında asmayla çardak yapmak için hazırlatmış… onlara bağladım hamağı. Hüseyin Can’ı bu sabah kahvaltı ettirdikten sonra hamağa yatırdım. Çoraplarını çıkardım, paçalarını da sıvadım ki azcık güneşten faydalansın paşam. Terasta işlerim vardı onları hallederken arada da Hüseyin Can’ı salladım. Bi ara telefona bakmaya aşağı inmiştim, tekrar yukarı çıktığımda Hüseyin Can uyuyordu :) “yatağına yatırayım” dedim, istemedi… kuzumun çokkk hoşuna gitti hamakta yatmak…

“Onlar Birer Dilek Tuttu, Biz Gerçekleştiriyoruz!” projesinde emeği geçen başta The Helping Trooper gönüllülerine, Tan Okulları öğretmenlerine ve öğrencilerine, Türk Kızılay Derneği üyelerine, Tomurcuk Vakfı üyelerine ve Kadir Has Üniversitesi’ne sonsuz şükranlarımı sunuyorum… Sizler benim yavrumu mutlu ettiniz Rabbim de sizi mutlu etsin inşAllah…

P1080481P1080552

6 Yanıt to “Hediye deyip geçme…”

  1. seyran köyü Says:

    Güle güle iyi günlerde kullanın saygılar

    • Özlem Yıldırım Şeker Says:

      çok sağol canım… Seyran köyüne yolumuz düşerse yanımızda getiririz hamağı da :)

  2. Hüzünler Çiçek Açtı Says:

    iyi günlerde kullan Hüseyincan sevgiler

  3. filiz Says:

    Gule gule kullanin hamaginizi ablacim, huseyincanim da cok mutlu gorunuyo :)

    • Özlem (YILDIRIM) ŞEKER Says:

      Sağol Filizcim, gerçekten çok mutlu oldu… Sizi de bekleriz, eminim Ayşan’ın da hoşuna gider hamakta sallanmak :)


Her türlü yorumlarınızı bekliyorum...

