Bugün Hüseyin Can’ın doğum günü

-2.
.

Bundan 15 sene önce bir pazar gününde dünyaya gelmişti Hüseyin Canım. Her sene sürprizlerle kutladığımız doğum günü bu sene çok buruk geçiyor, Hüseyin Can çok hasta bir süredir. O her zaman neşeli çocuk sanki bizimle değil… nerdeyse bütün gün uyuyor, yemek yemiyor, nefes almakta zorlanıyor, ağzı-yüzü tümden şiş…

Hüseyin Canım benim, günahsız masum yavrum… doğum günün kutlu olsun, Rabbim sana tez zamanda şifa versin inşAllah…

Ordan, burdan, her telden kategorisinde yayınlandı. 14 Comments »

14 Yanıt to “Bugün Hüseyin Can’ın doğum günü”

  1. Eda Says:

    Özlem abla, ben bu aralar pek okuyamıyorum, yeni gördüm bu yazını. Allah yeni yaşlarında Hüseyin Can’a sağlık, sıhhat ve yüzünüzü güldürecek haberler versin inşallah… Çok geçmiş olsun, öpüyorum Can’ımı…

    • Özlem Yıldırım Şeker Says:

      Çok tşk ederim Edacım güzel dileklerin için. Hamd olsun sıkıntılı günleri geçmeye başladı… şimdilik. Rabbim beterinden korusun, çocuklarımıza sağlık sıhhat versin…
      Hüseyin Can öpüldüğünü duyduğu zaman “ben de” diyor. öpüldün yani Eda ablası :)

  2. peytn Says:

    blogunuzu henüz gördüm. hüseyin can’ın doğum günü kutlu olsun ve umarım eski neşeli günlerine bir an önce kavuşsun. her şeyden önemlisi allah size sabır ve güç versin onun yanında olabilmeniz için.

    eski yazılarınızdan okuyabildiğim kadarıyla hüseyin can’ın skolyoz rahatsızlığı var. şu anki durumu bununla mı ilgili ve ameliyat oldu mu öğrenebilir miyim?

    • Özlem Yıldırım Şeker Says:

      merhaba…
      öncelikle güzel dilek ve dualarınız için tşk ederim…
      şu anki durumu daha çok nöbetlerle ilgili ve maalesef kontrol altına alınamadığı için skolyoz ameliyatını da olamıyoruz.
      ameliyat olursak inşAllah gelişmeleri burdan duyuracağım…

  3. rahmikorkmaz Says:

    doğum günü kutlu olsun.Allah şifa versin inşallah.Allah yardımcımız olsun.

    • Özlem Yıldırım Şeker Says:

      Allah razı olsun Rahmi bey. Rabbim cümle kullarına şifa versin inşAllah…

  4. gezicini Says:

    Hem çok geçmiş olsun, hem de nice mutlu sağlıklı yıllara..

  5. meltem Says:

    Rabbim eski neşesini yerine getirsin umarım, yüzünden gülücükler eksik olmasın hüseyin canım …

  6. sevda Says:

    Canlarım benim…! Buda geçecek inşallah birlikte kutlayacagiz doğum gününüzü…;)

  7. fatma Says:

    doğum günün kutlu olsun Hüseyin Can.sağlık ve mutluluk dolu nice senelere..


Her türlü yorumlarınızı bekliyorum...

