Tavsiye edilen Çocuk Nöroloji Doktorları

operatör-doktor-ne-demekSerebral palsili çocukların bir çoğunda epilepsi görülmektedir. İyi bir çocuk nöroloji doktoru bulmak da gerçekten çok zor. Hüseyin Can’da dirençli epilepsi var ve şimdiye kadar gittiğimiz bir çok doktordan fayda göremedik maalesef. Hatta bir profesör yapılacak bir şeyin olmadığı söyleyip bizi başından savmıştı. Başka şehirde bir doktora bile gitmeyi düşünmüştüm ama bizde olduğu gibi sürekli nöbet geçirenlerin sık sık doktorla görüşmesi gerekiyor ki Hüseyin Can’la seyahat etmek gerçekten çok zor oluyor. Aile hekimimizin tavsiyesiyle gittiğimiz son doktorumuzdan çok memnun kaldık. Muayene için gerektiği kadar zaman ayırıyor, sorularıma hiç bıkmadan cevap veriyor (böyle bir doktoru bulunca çünkü sorularımın ardı arkası kesilmiyor :) ve en önemlisi yaptığı tedaviyle ilgili ayrıntıları anlatıyor. Sosyal paylaşım sitelerinde serebral palsi ve epilepsiyle ilgili sayfalarda sık sık doktor tavsiyeleri sorulduğuna şahit oluyorum. Düşündüm ki eğer tavsiye edilen doktorları iletişim bilgileriyle listelersem bir çok kişiye kolaylık sağlayacaktır. Dün arkadaşlardan tavsiyelerini bana iletmelerini rica ettim, onlar da sağ olsunlar hemen cevap verdiler bu çağrıma. Böyle değerli arkadaşlarım olduğu için ben çokkk şanslıyım… Sizleri seviyorum arkadaşlar :) Eğer sizin farklı bir çocuk nöroloji doktoru tavsiyeniz varsa lütfen bana iletin ki bu listeye ekleyelim. Şimdiden tşk ler… Tavsiye üzerine listemizde yer almaya hak kazanan çocuk nöroloji doktorları :)

Uzman Dr. Özlem ÖZDEMİR
Şevket Yılmaz Kadın, Doğum ve Çocuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Yıldırım/BURSA
Tel. 0224 294 40 00
öneren Özlem Şeker

Prof. Dr. Mehmet Sait OKAN
Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi
BURSA
Tel. Tıp Fakültesi 0224 295 00 00
Tel. özel Muayene 224 236 63 93
öneren Ayşenur Sevinç Tekin

Uzman Dr. Burak TATLI
Fındıkzade/İSTANBUL
Telefon:0534 325 63 09
öneren Burçin Önen

Uzman Dr. Gülseren ARSLAN
Avcılar Hospital İSTANBUL
Tel. 444 29 99
öneren Aylin Boz

Prof. Dr. Akın İŞCAN
Vakif Gureba Hastanesi
İSTANBUL
Tel. 0212 453 04 53
Demet Köksal

Prof. Dr Yüksel YILMAZ
Özel Academic Hospital
Üsküdar/İSTANBUL
Telefon: 444 03 53
web: www.academichospital.com.tr
Ziver Derin

Uzman Dr. Tülin TURAN HIZLI
Acıbadem Hastanesi
Kadiköy/İSTANBUL
Tel. 0216 544 44 44
öneren Erdal Özdemir

Prof. Dr. Kürşad AYDIN
Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi
ANKARA
Tel. 0312 202 60 17
web: www.kursadaydin.com
öneren Sevtap Özdemir

Prof Dr. Kıvılcım GÜCÜYENER
Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi
ANKARA
Tel. 0312 202 44 44
öneren Duygu Tunçcan

Prof. Dr. Yavuz GÜRER
Dr. Sami Ulus Kadın, Doğum ve Çocuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Kızılay/ANKARA
Tel. 0312 418 08 24
öneren Sevda Girgin

Prof. Dr. Banu ANLAR
Çankaya/ANKARA
Tel. 03124381660
öneren Nilgün Sarı

Uzman Dr. Figen ÖKSEL ÖZGÖNÜL
Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İZMİR
Tel. 0232 469 69 69
öneren Tuğba Kılıç

Prof. Dr.Hasan TEKGÜL
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi
İZMİR
Tel. Tıp Fakültesi 0232 421 88 00
Tel muayene 0532 721 85 86
öneren Gülçin Ahmetoğlu

5 Yanıt to “Tavsiye edilen Çocuk Nöroloji Doktorları”

  1. Berrin Çakır Says:

    Ankara Hacettepe ihsan doğramacı ünüversitesi PRF DR Meral topçu Muayene tlf =0312 427 48 47 Çocuk nöroloji

  2. meltem Says:

    prof.banu anların muayenehanesinin açık adresini bilidirirseniz sevinirim.

    • Özlem Yıldırım Şeker Says:

      maalesef adresini bilmiyorum Banu hocanın. verdiğim telefon numarasından adres bilgilerine de ulaşabilirsiniz sanırım.

      • ELMAN Says:

        meltem hanım öngelikle çekmiş olsun. mende 6 yaşında kızımı AZERBAYCANDAN apardım BANU hanıma çok ilgisiz biri. 400 tl paramıda aldı kendiside prefessordu yapdıklarıda heç bir şey yok. tam bir rezalet. İstersiniz ANKARADA Prof. Dr. Rıdvan Akın var inanılmaz bir doktor,bu sene allah nasib ederse ona götüregem.getmediyim kapı kalmadı ALLAH YARDIMINIZDA OLSUN


Her türlü yorumlarınızı bekliyorum...

