Farklı bir deneyim… Bioenerji

Bazı insanlarda farklı bir enerjinin olduğuna ben zaten inanıyordum daha doğrusu dokundukları zaman bunu hissedebiliyordum. Teyzemin kulakları çınlasın :) onda da böyle bir enerji mevcut. Ne zaman denk gelsek illa teyzeme bana dua okumasını istiyorum. Dua okurken elleriyle başıma, sırtıma ve kollarıma dokunduğunda vücudumdan çok hoş bir akım geçiyor gibi oluyor…

Ortanca oğlum Caner’in arkadaşının annesi Muazzez Odabaşı da bioenerji uzmanıymış. Bir sohbet sırasında abisi Hüseyin Can’ın epilepsi hastası olduğundan ve her gün nöbet geçirdiğinden bahsedince bioenerjinin faydalı olabileceğini belirtmiş Muazzez hanım. Uzun senelerdir geleneksel tıpla nöbetlerimize çare bulunamaması ve özellikle bu sene antiepileptik ilaçlarla yaşadığımız sıkıntılardan sonra bioenerjiyi de denemekte sakınca görmedim.

Muazzez hanımdan randevu almak hiç de kolay olmadı, bir çok insan tavsiye üzerine ondan şifa bulmak için sıraya giriyormuş. Bir kaç gün sonrasına saat 18’e randevu vermişti bize ama o gün sıra gelinceye kadar saat 20 olmuştu nerdeyse. Önce Hüseyin Can’la ilgilendi, onu sedyeye yatırdık ve Muazzez hanım başından başlayarak değişik yerlerine dokunarak enerji yüklemeye başladı. İlk ilginç olaya da o zaman tanık oldum, Muazzez hanımın nefes alış verişleri zorlaştı. İnsanların nerelerinde sorun/hastalık varsa bazen bu şekilde ona geçiyormuş. Hüseyin Can’ın da skolyozuna bağlı olarak ak ciğerinde sıkışma olduğu için, biz fark etmesek de demek solunum sıkıntısı yaşıyormuş.

Hüseyin Can’la işi bitince bana da enerji yüklemeyi teklif etti, ben de tabi ki seve seve kabul ettim. Hüseyin Can kendisini bu konuda tam ifade edemeyeceği için ben de kendi deneyimimi yaşamış olacaktım. Muazzez hanım bana dokunduğunda teyzemde hissettiğim o duygunun/akımının kat kat fazlasını hissettim. Bu o kadar hoş bir duygu ki insan hiç bitmesin istiyor :) Bana dokunduğunda da yine Muazzez hanımda ilginç davranışlar oldu. Mesela eliyle karın bölgeme dokunduğunda geğirmeye başladı (ben de mide problemleri var senelerdir). Midemdeki sorunun fiziksel değil psikolojik olduğunu belirtti, bu da yine şaşılacak bir tespit çünkü gerçekten sinirlenip üzüldüğüm zaman midemdeki problemler artıyor. Ayrıca bi ara boğazı gıcık oldu ve ben de guatrı problemi olabileceğini söyledi. Gençliğimde guatrı için tedavi görmüştüm ve hala ara ara takibini yaptırıyorum. Belimde fıtık olduğunu söyledi, bu da yine doğruydu. O günlerde çok büyük üzüntülerim vardı ve sanki kalbim sıkıştırıyor, nefes alamıyor gibi hissediyordum kendimi. Bunu da eliyle göğüs bölgeme dokunduğunda anladı. Son olarak da bana göz doktoruna gitme vaktimin gelmiş olduğunu söyledi. Son sıralarda yakını görmekte zorlandığımı kendim de fark etmiştim zaten ama bunu Muazzez hanımın bilmesi gerçekten çok enteresan geldi bana. Bu arada bütün rahatsızlıklarım da deşifre oldu. Lütfen kimseye söylemeyin, yaşlanmaya başladığımı düşünenler olabilir :)

Sonuç olarak midemde ve belimde ciddi iyileşmeler var. Kalbimdeki sıkışma geçti, nefes almamda rahatlama oldu. Ayrıca genel anlamda kendimi daha dinç ve enerjik hissediyorum. Hüseyin Can dediğim gibi kendini ifade edemediği için tam olarak onda ne gibi sonuçlar olduğunu kestiremiyorum ama nöbetlerinin süresinde azalma var. Herhangi bir ilaç değişimine de gitmediğimize göre bu da muhtemelen bioenerjiden kaynaklanıyor diye düşünüyorum.

Seans sırasında benim bitmek bilmeyen sorularımın hepsine de sabırla cevap verdi Muazzez hanım. İlginizi çekebileceğini düşündüğüm için bazı bilgileri paylaşmak istiyorum sizlerle…

  • Bioenerji seansları 3 ya da 5 kez tekrarlanması gerekiyormuş şifa olması için. Asıl iyileşme kendisini 20 gün içerisinde gösteriyormuş.
  • Seansları tekrarladıkça aldığım enerji de düşüş hissettim. Bu da iyileşme olduğu anlamına geliyormuş, vücut gerektiği kadar enerji alıyormuş.
  • “Bu enerji benden gelmiyor, evrende var olan enerjiyi insanlara aktaran bir priz görevi görüyorum ben” diye açıkladı Muazzez hanım ve ilave etti
  • “Bu meslekte çok sahtekarlar var. İşin ehli bioenerji uzmanı hastasına neyin var diye sormaz, rahatsızlığını kendisi hisseder” dedi.

Son bir açıklama da benden gelsin: Bioenerji uzmanı Muazzez Odabaşı’nın seans ücreti çerez parası denecek kadar az, hatta Hüseyin Can’ın hatırına bizden ücret bile almadı. Kendisine tekrar çok çok teşekkür ederiz :)

Bioenerji uzmanı Muazzez Odabaşı’nın muayenesi Bursa Muradiye Devlet Hastanesinin üst tarafında Ortapazar caddesinin sonunda.

P1090052
Bioenerji nedir?

Bioenerji’nin kelime anlamı doğal enerjidir. Vücut içerisinde devamlı bir titreşim ve düşük voltajlı elektromanyetik akım vardır. Elektromanyetik akım tek bir bedende sınırlanmamıştır, böylece bir bedenden diğerine geçebilir. Sağlıklı bir vücutta negatif bir enerji bulunmaz. Vücudun herhangi bir yerinde problem varsa o bölge negatif enerji üretmeye başlar. Vücudumuzda bulunan elektrik akımı bedenin etrafında bir alan oluşturuyor bu alana aura deniyor. Aura artı ve eksi elektriklerden oluşuyor. Bu iki akımın dengede olması vücut sağlığı için şarttır, denge bozulduğunda sağlık sorunları ortaya çıkar. Enerji dengesi akupunktur iğneleriyle de sağlanabilir ya da bunun bir başka yolu da güçlü enerjisi olan bir insanın daha zayıf enerjisi olan bir insana enerjisini aktarmasıyla mümkündür. Bu enerji aktarımının doğru bir şekilde yapılması ise ancak bioenerji uzmanları tarafından yapılabiliyor.

8 Yanıt to “Farklı bir deneyim… Bioenerji”

  1. merve Says:

    ÖZLEM HANIM TEDAVİYE DEVAM ETTİNİZ Mİ ?? BİOENERJİDEN SONRA HÜSEYİN CAN’IN NÖBETLERİNDE İYİLEŞME OLDU MU ? BENİM DE ABLAM 34 YAŞINDA VE 8 AYLIKKEN GEÇİRDİĞİ ATEŞLİ HAVALE SONUCU ZİHİNSEL ENGELLİ OLDU. NE ZAMAN GELECEĞİNİ BİLEMEDİĞİMİZ NÖBETLER ABLAMDA DA OLUYOR MALESEF :( ANNEMLER BİOENERJİ VE SÜLÜK TEDAVİSİNE BAŞLADILAR İNSAN İSTER İSTEMEZ ÇOK UMUTLANIYOR AMA FAYDASI OLUR MU BİLEMİYORUZ, BİDE SÜLÜKLER HALİYLE CAN DA YAKIYOR.. BİOENERJİNİN FAYDASINI GÖRDÜNÜZ MÜ ? BU KONUDA TECRÜBELERİNİZ BİZE YOL GÖSTERECEK..
    ABLAM HENÜZ İKİ SEANS ALDI VE BUGÜN YİNE NÖBET GEÇİRDİ :( ACABA FAYDASI MI OLMAYACAK DİYE DÜŞÜNÜYORUZ..
    RABBİM TÜM ŞİFA BEKLEYEN KARDEŞLERİME ŞİFASINI VERSİN İNŞ..

    • Özlem Yıldırım Şeker Says:

      Aminnn Merve hanım…
      Biz 5 seans bioenerji aldık. 3. Seanstan sonra Hüseyin Can epey uzun bir nöbet geçirdi. Bunu muazzez hanıma sorduğumda normal olduğunuş bundan sonra daha iyi olacağını söylemişti. Sanki sonrasında nöbet sayısında azalma oldu gibi ama temelli iyileşme olmadı. Kendimdeki değişikliklere göre değerlendirecek olursam uzunca bir zaman belki 3-4 ay kadar olumlu gelişmeler devam etti. şimdi yine aynı şikayetlerim var, yakın zamanda tekrar bioenerjiye gideceğim kısmetse.
      Merve hanım sülük tedavisinden bahsetmişiniz nöbetler için pek faydalı olabileceği aklıma yatmadı ama bununla ilgili olumlu bir gelişme yaşarsanız benimle paylaşırsanız çok memnun olurum.
      Sevgi ve selamlar…

      • merve Says:

        bize de 10 seans demişlerdi ama bugün nöbet geçirdiğinde arayınca henüz 2 seans aldı çok erken 5-6 seanstan sonra belli olur dediler.. biz yine de 10 seansa tamamlamak istiyoruz insan bi kere umutlanmaya görsün :( tabi söylerim özlem hanım inşallah olumlu olur, gelişmelerden haberdar ederim sizleri de…. cevabınız için çok teşekkür ederim…

      • merve Says:

        özlem hanım yazmıştım ama neden gitmemiş anlayamadım. biz inşallah devam etmeyi düşünüyoruz insanın içine umut düşmeye görsün.. inş olumlu olur sizi de gelişmelerden haberdar ederim tabi ki. cevabınız için teşekkürler tamamen geçmemiş de olsa azalması bile biz aileler için mutlu edici oluyor. RABBİM herkese şifa versin inş..

  2. Serap Says:

    Merhaba benim yeğenimde SP hastası henüz 2,5 yaşında Muazzez hanım nerede yaşıyor ve ne şekilde iletişim kuruyoruz kendisiyle.. bilgilendirirseniz sevinirim teşekkür ederim size de geçmiş olsun Allah şifa versin oğlunuza

    • Özlem Yıldırım Şeker Says:

      Size de merhaba Serap hanım
      Doğrudan sp’ye faydası yoktur bioenerjinin diye düşünüyorum ama sanırım spastizesi varsa yeğeninizin rahatlamasını sağlayabilir. Muazzez hanım Bursa’da yaşıyor. burdan tel numarasını vermek doğru olmayacaktır. Bana iletişim bölümünden ulaşırsanız size Muazzez hanımın tel. numarasını verebilirim.
      Rabbim cümle hastalara şifa versin inşAllah…

  3. ERAY ÖRTEN Says:

    LENFOMA KANSER HASTASIYIM İLK ZAMANLAR MUAZZEZ HANIM VAR BİOENERJİ SİSTEMİ İLE KANSER HASTALIKLARININ İYİLEŞMESİNDE VUCUDUN GÜÇLENMESİNE YARDIMCI OLUYOR DEDİLER AİLE BİREYLERİNİN İSTEĞİ İLE GİTTİM DAHA 1 SEANS TA HASTALIĞIN VUCUDA YAYILMADIĞINI VE BOGAZ BÖLGESİNDE ÇOKLU KANSER HÜCRESİ OLDUĞUNU VE ONLARI BİR ARAYA TOPLADIĞINI SÖYLEDİ TABİ BUNU ÖĞRENMEK TIBBI TETKİKLER SONUCU ORTAYA ÇIKACAKTI PED ÇEKİMİ YAPILDI VE DEDİKLERİ HARFİYEN ÇIKTI ŞİMDİ HEM TERAPİ HEMDE KEMOTREPİ GÖRÜYORUM ÇOK İYİYİM BU HASTALIĞI YENECEĞİMİ İNANIYORUM HEM MUAZZEZ HANIMA HEMDE BURSA TIP FAKÜLTESİ HEMOTOLOJİ POLİKİLİNİĞİNE SONSUZ TEŞEKKÜRLER.

    • Özlem Yıldırım Şeker Says:

      Çok geçmiş olsun, inşallah tez zamanda yenersiniz hastalığınızı…
      Yorumunuz için de tşk ederim, bio enerji ve Muazzez hanım hakkındaki düşüncelerimin doğruluğu tastiklemiş oldunuz…
      Sağlıcakla kalın…


Her türlü yorumlarınızı bekliyorum...

