Nöbet anı

Doktorların epilepsinin tipini belirlemesi tedavi için çok önemlidir. Bunun için EEG önemli bir tetkik olmakla birlikte hasta yakınlarından nöbeti tarif etmesini ister nöroloji doktorları.  Hatta mümkünse nöbet sırasında hastanın videosunun çekilmesi de isterler. Bizim doktorumuz da video çekmemi istemişti ama Hüseyin Can’ın nöbetleri kısa sürdüğü için ben kamerayı hazırlayıncaya kadar geçiyordu nöbetleri.

Bir süre önce Hüseyin Can aldığı hediyeyi açarken videosunu çekiyordum ve aniden nöbet geçirmeye başladı.  Bir an tereddüt etsem de videoyu çekmeye devam ettim. Belki merak edenler olabilir diye sizlerle de paylaşmak istedim bu görüntüleri….

Epilepsi kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , , , . Leave a Comment »

Her türlü yorumlarınızı bekliyorum...

